Vybraná doprava při objednávce nad 1 200 Kč ZDARMA.

Nejčastější dotazy

OBECNÉ DOTAZY

Je vážně číslo účtu 970 007/5500?

Ano! Naše banka Raiffeisenbank nabízí možnost volby čísla účtu a je opravdu takto krátké. 

Máte i mletou kávu?

Mletou kávu přes e-shop neprodáváme. Důvod je jednoduchý - mletá káva ztrácí velice rychle svoje aroma a čerstvost a než by se k Vám dostala, už by nebyla v optimální kondici. Pokud doma mlýnek nemáte, doporučujeme Vám podívat se do sekce eshopu - mlýnky a vybrat si nějaký ruční mlýnek. Další možností je přijít do naší pražírny, kde Vám 100 g nebo 250 g balení kávy čerstvě nameleme.

Ve vánočním období výjimečně meleme degustační balení, do poznámky v nákupním košíku připište, že chcete kávy namlít.

Je vaše káva fair trade?

Nejlepším modelem současné doby je dle našeho názoru nákup kávy přímo od konkrétního farmáře, a proto nakupujeme zelenou kávu výhradně touto cestou. V České Republice je tento způsob stále neobvyklý, přitom zaručuje až 5krát vyšší výkupní cenu pro farmáře než certifikát Fair Trade a zároveň nejkvalitnější výběrovou kávu. V naší pražírně Dos Mundos dbáme na spokojenost všech stran účastnících se dlouhé cesty kávy z plantáže až k Vám. Více v sekci o původu kávy

OBJEDNÁVKY

Kdy dostanu objednané zboží?

Objednané zboží expedujeme většinou do dvou pracovních dnů. Pokud si objednáte zboží, kde je příznak Skladem u dodavatele, pak dodací lhůta činí cca týden. Poté, co předáme zboží dopravci, počítejte s minimální dobou dodání dva pracovní dny. 

Pokud si objednáte zboží s osobním vyzvednutím v naší kavárně Dos Mundos na Korunní 31, vždy vyčkejte na e-mail, že si zboží můžete vyzvednout. 

Můžu si stáhnout poukaz?

Elektronické poukazy na kurzy nebo částky tvoříme ručně, proto nejsou dostupné ke stažení. Poukazy Vám po odeslání objednávky zašleme do druhého pracovního dne.

Kde mohu vrátit vratné obaly?

Vratné obaly můžete vrátit v našich kavárnách Dos Mundos na Korunní 31 a M. Horákové 38. Pokud nejste z Prahy, můžete je zaslat do Zásilkovny č. 2192 (Zaos, Na Hroudě 24, Praha 10), připište email s číslem účtu a po doručení obalů Vám bude částka zaslána na účet. 

VELKOOBCHOD

Mám zájem o odběr kávy z vaší pražírny do svého podniku. Co mám dělat?

Moc nás těší, že máte zájem o spolupráci s naší pražírnou. Ať už jste ostřílený znalec kávového světa nebo nadšený začátečník, můžete nás kontaktovat několika způsoby uvedenými přímo na stránce Velkoobchod

Mohu kávu odebírat ve vratných obalech?

Ano, velkoobchodním zákazníkům tuto variantu doporučujeme. 

Zařizuji zcela novou provozovnu. Poskytujete také poradenství?

Ano, poskytujeme. Pokud potřebujete poradit nejen s výběrem kávy, ale také se samotným plánováním podniku, můžete se na nás obrátit (kontakty naleznete na tomto odkazu). 

Potřebuji do nového podniku veškeré vybavení. Mohu se na Vás obrátit?

Určitě můžete. Distribuujeme celou škálu technologií od významných zahraničních výrobců kávovarů, mlýnků i dalšího baristického vybavení. Věříme, že společně vybereme to pravé i pro Váš podnik.